divendres, 23 d’octubre del 2009

M’ajudeu a decorar el pis?


Hola! No us queixareu,eh? 16 dies lliures de parrafades! No he escrit per que no he fet res destacable durant aquests dies. Mica en mica però em vaig integrant a la vida edinburguesa i la veritat és que m’hi trobo bastant bé. Durant aquests dies he aprofitat per fer esport. Em vaig apuntar al gimnàs, que per cert és una passada: gegant, amb dos pavellons per practicar esports col•lectius, moltíssimes sales de fitness, squash, rocòdrom, en fi, molt gran i regalat de preu: 95€ per tot un any....increïble. De moment jugo a bàsquet amb un grup que hem fet i a fútbol els divendres. El bàsquet és bastant paxanga i em fa recordar els meus dies a l’Orlandai quan era l’esport a practicar ;). M’ho passo bé, però encara estic una mica rovellat, mica en mica però ens anem afinant.

En quan al fútbol aquí juguen a una modalitat ben rara...Les porteries són més amples i baixes i es juga amb una pilota més tova. La curiositat és que no hi ha fores i mai s’atura el joc, non stop!. Tampoc es pot xutar des de dins de l’àrea petita...a l’estil del handball. La veritat és que és bastant divertit, un pot tornar a fer les típiques jugades ajudant-se amb les parets com als vells temps al pati de l’escola....i clar, aquí és legal: genial!. Ara sé totes aquestes regles però el primer dia clar, no en tenia ni idea i jo vaig arribar tot feliç allà (un pèl tard per que venia de classe) i em diuen: va, va! Canvia’t per aquest! Total, que entro directe a jugar sense saber res i amb un cop d’ull miro les porteries i dic: cullons! Que baixetes! Però bé, algo farem. Total, que en pocs segons de joc, faig una paret amb un, me la torna i gooool! Ja us podeu imaginar, jo allà tot content, millor no podria entrar. A la següent jugada me la passen, poso la directa cap a la porteria, em diblo el defensa, el porter i ....gooool!!! a porteria buida!!! Jo flipant...sóc el crack!!! I llavors em diuen: que fas tiu!!! Que no pots entrar a l’àrea petita!!! Juas juas!!! Ja deia jo que tant el defensa com el porter havíen posat poca resistència i havia estat massa fàcil passar-los....en fi, després de la novetada i d’aprendre les regles el partit va anar molt bé i em va agradar molt aquest estil de fútbol, això si, no parar durant una hora et deixa rebentat....

A part de fútbol i bàsquet també he aprofitat per agafar la bici. Amb el Miguel volíem anar amb els del grup de BTT de la uni però el finde passat anaven a fer una ruta de 2 dies porai, així que vam anar ell i jo a fer una volta per tot Edinburgh. Vam vorejar l’Arthur Seat (un dia d’aquest el pujo i penjo les fotos des de dalt que les vistes són molt xules), després vam anar al barri del Portobello i d’allà vam anar vorejant el passeig marítim fins a Cramond, un poblet pescador a uns 8Km del centre de la ciutat. La ruta va estar força bé, en total una mica més de 20km per anar descobrint raconets de la ciutat.

A part d’això poca cosa. El màster mica en mica es va complicant. Començo a tenir treballs i he de començar a estudiar algunes assignatures per que m’estic perdent una mica. Per sort ja tinc la web del projecte pràcticament enllestida i em podré centrar en els estudis.


I si heu arribat fins aquí (suposo que només uns pocs, els més fidels) us preguntareu: "per què el títol del bloc?" Doncs per que com ja sabeu, de les úniques coses que em queden per decorar el pis és triar les fotos que hi penjaré. Fa un parell de setmanes em vaig estar una bona estona remenant les mil i una fotos digitals que tinc a l’ordinador....les primeres són del 2004, així que ja podeu imaginar la feinada...tot i això, em centro amb les més recents: les de les antípodes, Còrsega, etc...He reduït la selecció notablement però encara en queden masses i he pensat que podria penjar l’àlbum aquí i m’ajudeu a triar i sinó voleu doncs res, com a mínim mireu unes fotos, que jo crec que estan bé.

Les fotos les trobareu aquí i a la secció de links de la web i diria que podeu deixar comentaris a l’àlbum del picassa.

Selecció fotos --> Selecció fotos

Ens veiem!!!

3 comentaris:

  1. Jo recordo quan vaig anar a Anglaterra aquest tipus de futbol, mola molt, que les parets són una gran tècnica que aprens durant anys al cole i després no pots fer servir a la vida 'real'...

    Vinga, fins aviat!!

    ResponElimina
  2. francesc, jo ja he votat les fotos!
    veig q tot va b, me n'alegro! aquests dies hem fet les primeres jornades de fotografia del masnou, ha sigut un èxit!
    d'altra banda, aquests findes no paro de tenir clients per fotos, dissabtes i diumenges!
    ah, per setmana santa estic orgnitzant un viatget al mar roig, si t'hi vols apuntar ja saps.
    fins aviat!

    roger

    ResponElimina
  3. Hola Francesc, a mi m´agraden: la 61 (petjades), la 62 (desert, la 76 i la 93. A més podries posar alguna cosa blaugrana, per fer més caliu! Una abraçada ben forta! Romi

    ResponElimina