dimecres, 7 d’octubre del 2009

Autoregal de St.Francesc ;)


Hola a tothom! Com ja sabeu, el passat 4 d'Octubre va ser el meu sant i per cel•lebrar-ho em vaig fer un autoregal, bé, un “peazo” autoregal jeje. La veritat és que ja tenia pensat comprar una TV i he aprofitat una promoció ecològica (Samsung et retorna més de 170€ per que compris una tele de baix consum...) per agafar-ne una d’última generació, ni LCDs ni plasmes....LED!!! Vaig estar dies i dies mirant per Internet, que si Sony, Panasonic, etc... però al final vaig trobar aquesta i apart de ser una passada a nivell estètic (fa menys de 3 cm de gruix...) té unes especificacions que l’han fet guanyar 5 estrelles a la majoria d’anàlisis del sector especialitzat. És una passada, 40", 100Hz, DLNA, TDT d'alta definició i mil i unes coses, entre elles...Internet!!! Sisi! em puc connectar al youtube des de la TV o connectar tots els perifèrics per wifi, en fi, molt xula i ara casi que vaig a estrenar-la mirant un DVD. Com veureu a les fotos, ara no queda molt bé amb aquesta mini taula però algo farem ;).

Pels més curiosos, aquí teniu el link de la web oficial (la meva no té la llum vermella xola però ;)).

Link --> Pàgina de Samsung

2 comentaris:

  1. Molt xula la TV. A veure quin dia ens connectem per la webcam. Petonets. Eli

    ResponElimina
  2. Aquesta entrada comença a estar caducada...eh!

    A veure quan actualitzem que ens tens amb mono ;)

    ResponElimina