diumenge, 4 d’octubre del 2009

Un dia de St. Francesc fent el guri per Edinburgh


Ummm...em sona aquest títol...potser és de --> Un dia de St.Francesc fent el guiri per Brisbane? i és que com l’entrada d’innaguració, avui fa tot just un any estava celebrant el sant de la mateixa manera però passejant per Brisbane. Avui no escriuré parrafada, només agrair a tothom que m’ha felicitat al dia d’avui, que fa il•lusió veure que tot i els kms la gent s’enrecorda. Avui he aprofitat el dia de sol per anar a fer 4 fotos per la ciutat. M’he passat bona part del dia caminant. He fet fotos però no han quedat massa bé...tot i així us les poso, ja tindré temps de fer-ne de millors. Salut!


Fotos --> Fotos Edinburgh

2 comentaris:

  1. Què senyorial que és la ciutat! M'han agradat molt els parcs amb aquesta gespa tan ben cuidada, entren ganes d'anar-hi a fer un pícnic! I he vist Spain? Què hi ha una col·lecció de pintura o què? Tmbé m'han agradat molt unes casetes petites al voltant d'un riu. Ai! Quines ganes de venir!!! I quin sol, no? Aprofita'l!!!

    ResponElimina
  2. Per cert, per què ciutat dels smacks? Dels smacks cereals de granota? Eli

    ResponElimina