dimarts, 29 de setembre del 2009

Ei!!! Que ja estic al nou pis!!!


Hola de nou. Després d’uns quants dies dedicats a la busca i captura d’un pis a Edinburgh, finalment, el passat 25 de setembre em vaig mudar a la que serà la meva nova casa durant els propers mesos.

No va ser fàcil trobar un pis que m’agradés. Els pisos d’una habitació aquí al centre d’Edinburgh són cars i la gent els agafa de seguida. Heu de tenir en compte que aquí hi ha moltíssim estudiants. Edinburgh no arriba al mig milió d’habitants i té 4 universitats importants, entre elles la d’Edinburgh, una de les millors del Regne Unit. Això provoca que durant el mes de Setembre una allau d’estudiants d’arreu del món aterrin aquí i busquin pisos petits on estar-se. Resultat? Una competència ferotge que fa que estiguis veient un pis i al mateix moment hi hagi algú a la oficina agafant-lo.

Bé, com us deia, després de dos temptatives fallides en que el pis que volia va volar davant els meus nassos un divendres a la tarda vaig veure que havien posat l’anunci d’aquest pis a la web. Ràpidament vaig trucar però l’agència ja estava tancada. Tot i així hi vaig anar-hi personalment per veure si tenia sort i encara hi havia algú. Res. Tancada. Vaig deixar un missatge al contestador i a esperar dilluns. L’oficina obria a les 9 i a menys 10 jo ja estava allà. Aquest no se’m escapava. Dit i fet. Just obrir els hi vaig dir que volia anar-lo a veure i només entrar ja vaig decidir que me’l quedava. N’he vist algun una mica més barats, més grans, però aquest em va agradar des del principi. Té vàries coses positives. La primera que no té moqueta, ueee!!! La segona que té una cuina gran separada de la sala d’estar. A la cuina hi ha una taula per a sis persones, suficient per sopar-hi còmodament amb amicsi convidats. Les altres habitacions són més petites, però per una persona sola és més que suficient.

Ahh! Aviso a navegantes, el sofà de la sala és sofà-llit, així que els que vulgueu venir-me a veure podeu dormir còmodament, res d’esterilles i sac de dormir ;).

Bé, continuem. Després d’un trasllat express abans d’anar a la universitat vaig aprofitar la tarda del divendres per anar a comprar 4 coses per fer-me el pis “més meu”. Tot i que ja estava moblat, li faltava la roba de llit, coixins, coses de la cuina, etc...A part m’havia de comprar tovalloles, sabatilles i altres coses d’ús diari. Així que d’excursió, primer a IKEA i després a ASDA. A part de les coses essencials vaig comprar-ne altres de decoració. Bàsicament 3 plantes, marcs de fotos, espelmes i parides així.

Ara ja gairebé està tot, només queda seleccionar les fotos que vull, imprimir-les i penjar-les per la casa i ja tindré el meu pis llest ;).

A part del pis poca cosa he fet. Seguir les classes del màster i veure el Barça a un pub que està ple d’estudiants internacionals. Per cert, allà em vaig trobar amb un noi que vaig conèixer fent l’examen de l’IELTS a Barcelona i vaig acabar sortint porai amb ell i uns estudiants del meu màster i és que Edinburgh és petit i t’acabes trobant a tothom.

Aquests dies també he aprofitat per donar-me d’alta a Internet (fibra òptica amb Virgin, ueee! Volaré!). El pack inclou TV, telèfon i Internet a 10MB per menys del que costa una merda d’ADSL de Timofonica, en fi.... Quan rebi el primer sou també em compraré una TV plana i el mòbil. Per cert, parlant de mòbils, aquí al Regne Unit 02 (Timofonica) ja ha perdut l’exclusiva del iPhone i sembla que per allà passarà el mateix. Orange també el comercialitzarà. Només per si li interessa a algú, a mi poc m’importa per que em compraré un terminal amb Android ;).
Apa, res més. Si clickeu al link veureu les fotos del piset. Salut!

Fotos Pis --> Pis Edinburgh

4 comentaris:

  1. Hola Francesc, pinta molt bé el piset d´estudiant-solter que has llogat ( aquí hi ha doble perill... jajaja).
    M´alegro molt que hagis trobat una casa amb cara i ulls i ja tinc ganes de ser una de les convidades a la taula de la cuina! Una abraçada ben forta i sigues bon minyó.Kisses!

    ResponElimina
  2. Ohhh Tiet com m'agrada el teu pis... en especial aquestes parets de tons càlids que tan bé m'aniran pels meus dibuixos amb els plastidecors. I els terres de fusta ideals per ratllar-los amb qualsevol joguina. Visca!!! ja tinc ganes de venir a "pintar-te" les parets

    ResponElimina
  3. Hola, sóc l'Anònim Eli.
    Ja, ja. Per fi puc penjar comentaris.
    Ara que ja hem vist el pis tan xulo que tens, pujaràs també fotos de la Universitat? És xula a nivell arquitectònic?
    Quantes hores hi vas?
    Espero que t'ho estiguis passant molt bé.
    Petons

    ResponElimina